woensdag 6 juni 2018

New Privacy Law




As you may know May 25, 2018 a new Privacy Law came into effect in our part of the world (EU), so…… here it goes:
This is a non-commercial blog. When you react to this blog I will have your email address which I will only use to reply to you. I will not share your email address with third parties.
That’s it.
Now we have that out of the way next up: a blogpost that this blog was set up for:  fun, travel, lovely people and quilty stuff 😊
Phyllis

Zoals je ongetwijfeld weet is er op 25 mei 2018 nieuwe Privacy wetgeving van kracht geworden in de EU, vandaar even het volgende:
Dit is geen commercieel blog. Wanneer je een reactie achterlaat op mijn blog heb ik je email adres, dit gebruik ik alleen om je te antwoorden, ik deel dit niet met derden.
Zo,  nu we dit achter de rug hebben volgt er dadelijk een een blogpost zoals gebruikelijk en waar dit blog voor bedoeld is: pret, reizen, leuke mensen en alles quilterigs 😊
Phyllis

1 opmerking:

  1. pfft wat een gedoe allemaal he. Ik heb het natuurlijk ook op mijn blog gemeld. Fijne dag,

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...